0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Trykotowe ściereczki pisze, że 1kpl to 5 szt, a dostałem tylko 1szt. Kawałek 1 szmatki za taką cenę to kpiną. Reszta towaru oraz obsługa jak najbardziej duży plus. Mój tel. 600 462 687, jak dostaje resztę KPL ściereczek zmienił wpis na pozytywny

Zweryfikowany zakup
Jarosław Herjan
26.09.2014 09:56
negatywna

Meble przyszły uszkodzone, z nienawierconymi frontami, szafka składała się nierówno, brakowało kołków do mocowania półek, po reklamacji dostałem ponownie uszkodzone elementy z reklamacji. Nie chce mi się przepychać i reklamować bez końca bo to meble do wnęki w magazynie, ale generalnie daliście ciała na całej linii. Po napisaniu maila reklamacyjnego, brak odpowiedzi, musiałem dzwonić po kilku dniach o sobie przypomnieć, obsługa po kontakcie telefonicznym bardzo przyzwoita i uprzejma, przez telefon sprawa załatwiona od ręki. Przy wcześniejszych zamówieniach byłem bardzo zadowolony, jednak tym razem kompletna klapa!

Zweryfikowany zakup
biuro
23.09.2014 08:11
moderowana

smieszny portal, juz dwa tygodnie czekam na przesyłkę, transakcja nie doszla do skutku, nr telefonu jest nie aktualny i jeszcze proszą aby skomentować transakcję.... NEGATYW

Moderacja:

W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty.
Zgodnie z informacją od klienta:

witam
po przeprowadzonej rozmowie i wyjasnieniach okazało się ze przesyłka zostala wysłana terminowo, a wina leży po stronie Poczty Polskiej. W związku z powyższym wcześniejszy komentarz do transakcji był niesłuszny.

Zweryfikowany zakup
p.ch
12.09.2014 09:52
negatywna

4 dni zamiast 24 h

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
12.09.2014 09:38
negatywna

Więc dostawa może bo odebrałam sam jest pozytywna i 1 mebelek bo trudno to nazwać meblem został przygotowany z szufladami zbyt długimi o całe 5 cm. Zaraz po zgłoszeniu problemu telefonicznie zostały wysłane 2 email kompletne ze zdjęciami ponad 2 tygodnie temu i powtórzone parę dni temu bez odgłosy wiec tylko negatywna czekam na kontakt

Zweryfikowany zakup
info@rediw.com wider
09.09.2014 08:27
negatywna

zamowiłem trzy sztuki wieszaka za 5,30 a otrzymałem reling też trzy sztuki ale w cenie chyba 16 złotych a więc powinienem być zadowolony po meilowej mojej interwencji odezwano się dopiero za 4 dni i jeszcze mam gonić na poczte i wyslać im na moj koszt a oni łaskawie podobno mają wrocic kase na konto a dlaczego nie można dać tego kurierowi niech pokryją koszty a mój mój klient kupił już w sklepie i ja stracę twarz na nieżetelnego fachowca

Zweryfikowany zakup
Andrzej
04.09.2014 21:47
negatywna

szybkość transakcji zadowalająca, ale towar już nie zatrudnili prawdopodobnie daltonistę nie odróżnia kolorów, ten sam numer katalogowy towaru a zaślepki różnią się jak dzień do nocy straciłem tydzień mojej pracy

Zweryfikowany zakup
ankom.ak@data.pl
28.08.2014 09:21
negatywna

Rozkroj, przesylka wszystko pieknie. Z powodu dlugiego swietowania przesylka dotarla po 10 dniach. Szkoda, ze plyty 10 mm nie oklejacie, musialem doplacic i zwykla mala firma okleila bez problemu, lacznie z wycieta L-ka

Odpowiedź sprzedawcy:

Składając zamówienie potwierdził Pan termin realizacji zamówienia (6 dni ROBOCZYCH od zaksięgowania wpłaty). W efekcie towar został dostarczony wcześniej - do terminu realizacji nie wliczają się święta oraz weekendy). Na chwilę obecną nie wykonujemy usług oklejania płyt grubości 10 mm, i taka informacja widniała również w momencie kiedy pan składał zamówienie.

Zweryfikowany zakup
jerkol
22.08.2014 21:42
negatywna

Od momentu wyslania, dostawa trwala 12 dni. Niedopuszczalne podejscie Schenkera do dostawy typu "kurier".

Zweryfikowany zakup
Piotr
20.08.2014 23:36
negatywna

tranzakcja oki ale jeden z wieszakow ktory zakupilem byl uszkodzony i bez orginalnego opakowania czyli juz go wczesniej ktos reklamowal

Zweryfikowany zakup
klijent
17.08.2014 23:00
negatywna

Niestety część elementów przyszła porysowana (łączniki pleców szuflad) - ewidentnie przez włożenie ich do jednej paczki bez zabezpieczenia z prowadnicami. Oprócz tego mimo wyraźnego zamówienia starszego systemu tandembox, otrzymałem nowszy - przez co mam teraz dwa systemy w jednym zestawie ...

Zweryfikowany zakup
Łukasz
15.08.2014 11:28
negatywna

Aqua-stop pen otrzymałem w elastycznym opakowaniu z odzieloną pokrywką i odsającą napęczniałą naklejką.Słabe zabezpieczenie przez producenta przed przypadkowym otwarciem ,bezmyślne pakowanie do wysłki lub jeśli ten pen miał sztywne pudełko to celowo wysłano już odparowane.Straciłem 149zł wraz z transportem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient został przeproszony. Problem został zgłoszony do producenta, wadliwy produkt zostanie wymieniony.

Zweryfikowany zakup
Mikołaj Korzeniewski
10.08.2014 17:45
negatywna

szafka do zabudowy lodówki nie była opisana dobrze w konfiguratorze, dostałem szafkę z półką w połowie lodówki, ponadto wszystkie szafki typu słupek nie maja oklejonych górnych krawędzi ścian bocznych a są to widoczne powierzchnie. dodatkowo nie ma w standardzie szafek o głębokości 56 a jedna z szafek dolnych jakimś cudem wyszła na 56 gdzie całe zamówienie było z szafkami o głębokości 51. Innymi słowy polecam dokładne sprawdzanie całego zamówienia przed zapłatą. Domyślnie szafki dolne są jak wspomniałem na 51 a wszystkie słupki to głębokość 56 też warto uważać gdy chce sie zabudować w jednym ciągu, bo stracicie 5 cennych centymetrów mebli w szafkach dolnych.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zgodnie z informacją na stronie - szafki zamawiane poprzez konfigurator przez klienta wymagają podstawowej wiedzy oraz doświadczenia związanego z konstrukcją mebli. Określony przez nas standard klient może dowolnie zmieniać dla swoich potrzeb w zakresie możliwości konfiguratora. Jeśli nastąpiły jakieś błędy lub szafki nie spełniają Pańskich oczekiwań zawsze można rozwiązać problem poprzez reklamację. Za dodatkowe uwagi dziękujemy - są one dla nas cenne by móc usprawnić i ulepszyć funkcjonowanie konfiguratora.

Zweryfikowany zakup
pilu
27.07.2014 11:37
negatywna

Po 3 tyg. oczekiwania na towarach i po terminie realizacji zostalismy poinformowanie ze towaru nie ma. Brak profesjonalizmu. Kiepski kontakt. Nie polecamy.

Zweryfikowany zakup
Woodenfactory
25.07.2014 09:33
negatywna

Towar kupiłem i natychmiest zapłaciłem 10. 07 . Sklep wysłał towar po 6 dniach mimo że na stronie była reklama o wysyłce tego samego dnia.Nie polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient złożył zamówienie na towar, którego nie mieliśmy tyle ile on chciał. Potwierdził realizację zamówienia na 14 dni roboczych. Towar dostał po 6 dniach.

Zweryfikowany zakup
Wiesław Wilewski
23.07.2014 16:23
negatywna

Dostałem przesyłkę z otwartą tubką, bez nakrętki i z wyschniętą zawartością. Produkt całkowicie bezużyteczny.

Zweryfikowany zakup
akmar.mr
04.07.2014 08:26
negatywna

Na stronie przez firmę zostały zmienione wymiary płyty .Banda naciągaczy nie polecam!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Na stronie to klient samodzielnie wprowadza wymiary i zatwierdza rozkrój. Po zapłaceniu zamówienia, jest ono automatycznie kierowane na produkcję. nikt nie zmienia ręcznie wymiarów. Po zgłoszeniu przez Pana uwagi odnośnie błędnego wymiaru, Pana zlecenie zostało sprawdzone przez naszych informatyków. Nie wykryto żadnego błędu. Do zamówienia nie były wprowadzane również poprawki. Zlecenie zostało wykonane zgodnie z tym co zostało wprowadzone do rozkroju.

Zweryfikowany zakup
Nooqu
11.06.2014 02:08
negatywna

zbyt długi okres oczekiwania i brak informacji o przedłużającym sie czasie, zdążyłam już zapomnieć o tym zamówieniu i byłam mocno zdziwiona co chodzi!!!

Zweryfikowany zakup
EW
10.06.2014 09:25
negatywna

Odradzam! Wybrałem kolor płyty i wysoki połysk, dostałem pół połysk. Reklamacja złożona, odpowiedź: wybrał pan taką płytę (egger st30) owszem taką płytę wybrałem, ale dalej miałem wybór biurowa lub pełen połysk i ten sobie zażyczyłem. Teraz już powyższa płyta na portalu oznaczona jest jako pół połysk, (podczas zakupu prze zemnie widniała jako pełen połysk) dla mnie to jawne wprowadzanie klienta w błąd. Nie potrafią przyznać się do braku kompetencji i zwalają winę na klienta sugerując że moglem wybrać płytę akrylową. Jeśli byłbym stolarzem i znał się na rzeczy nie korzystałbym z ich usług, a tak im zaufałem. Mało tego, przysłali formatki ze źle nawierconymi otworami. Uznali i dosłali "poprawione" formatki, które nie pasowały do reszty - znowu źle nawiercone otwory. Przysłali drugi raz ponownie złe. Prosiłem o przesłanie formatek bez otworów - chciałem sam poprawić ich fuszerkę, niestety oni wiedzą lepiej i dosłali swoje.Muszę meble poprawić u stolarza.Sprawa u Rzecznika Praw Konsumenta

Odpowiedź sprzedawcy:

W opisie płyt stosowaliśmy nazewnictwo producenta,gdzie płyta ta oznaczana jest jako pełen połysk. Po wprowadzeniu do oferty płyt akrylowych,które mają znacznie wyższy połysk,zmieniliśmy nazwę płyt Eggera na pół połysk,żeby zaznaczyć różnicę. Nie zmienia to faktu,że otrzymał Pan płytę zgodną z zamówieniem. W przypadku reklamacji źle nawierconych formatek,została ona natychmiast uznana. W programie był błąd i dlatego zostały źle wykonane nawierty. Zaraz po przesłaniu przez Pana informacji,że formatki z reklamacji również są błędne, został wysłany mail informujący,że zostaną wysłane do Pana nowe fronty. Pan na własną rękę zaczął poprawiać szafkę. Ponadto informacje o tym, co Pan poprawił i jakie elementy mamy dosłać wysłał Pan już po tym jak zostały wykonane nowe fronty. Przesłane elementy powinny pasować do wcześniej wykonanych nawiertów. Po otrzymaniu frontów nie zgłaszał Pan uwag. Jeśli nie pasują do wykonanych przez Pana samodzielnie nawiertów, nie ponosimy za to odpowiedzialności

Zweryfikowany zakup
krzysiek
06.06.2014 00:40
negatywna

Zamowilam meble kuch.z powodu ceny,szybkiej realizacji i bezpośredniej dostawy.Sprzedawca przed wysyłka poinformował o wielkości palety.Miała zostać złożona na podwórku znajomych,gdyż mieszkam w bloku.Okazalo sie,ze kierowca nie był w stanie wyciągnąć palety z samochodu.Winda była za krótka,paleta ważyła ok.400 kg i miała ponad 2m.Kierowca paletę rozpakował.Wtedy zobaczyłam,ze zabezpieczona jest tylko paleta a nie płyty wewnątrz.Razem z kierowca sztuka po sztuce wynosilismy płyty z samochodu.Kierowca sie spieszył,płyty wypadały mu z rak,chciał je rozpakowane zostawić na podwórku.Nie zgodziłem sie,bo zaraz miało padać.Przez to zagracilismy znajomym cały dom.Zadzwonilam do sprzedawcy.Pan nie bardzo chciał rozmawiać.Powiedzial mi tylko,ze to wina kuriera nie ich.Ale przecież to oni zamowili takiego kuriera.Ja tylko za niego zapłaciłam ok.200zl.Obiecano,ze zadzwoni do mnie ktoś z działu reklamacji.Do dziś czekam.Meble jeszcze nie złożone,ale napewno bedą obdrapane.Nie tak to miało wyglądać

Zweryfikowany zakup
Dorota
29.05.2014 13:03
negatywna

Opóżniona przesyłka dopiero po telefonie przesyłke przyspieszono

Zweryfikowany zakup
HOTYŃSKI
22.05.2014 20:41
negatywna

Formatki przyjechały porysowane, z nierównymi brzegami (specjalnie doplacilem za brzegowanie), z ubytkami wymagającymi szpachlowania. Zdecydowanie nie jest to jakość jakiej oczekiwalem. Do tego czekalem na dostawę o 3 dni dłużej, bo firma kurierska nie potrafiła do mnie dojechać (ale nie próbowali nawet do mnie dzwonić!).

Zweryfikowany zakup
Bartek S
19.05.2014 08:40
negatywna

złodziejski automat dorzucił mi półkę do kargo której nie chciałem i nie zamawiałem, na każdym kroku trzeba się pilnowac. żenada żeby na siłę wciskac rzeczy do koszyka

Zweryfikowany zakup
wood
17.05.2014 01:15
negatywna

Niestety nie jestem zadowolony z zakupionego przeze mnie produktu. Płyta była niedokładnie oklejona w jednym z rogów - na całe szczęście ten róg miałem wyciąć, jednak po odklejeniu folii ochronnej okazało się, że płyta posiada dwie niewielkie rysy oraz w innym z rogów jest na niej coś odciśnięte - tworzy kłujące w oczy załamanie światła. Teraz albo zabawa ze zwrotem, albo pogodzenie się z defektami... Nie polecam.

Zweryfikowany zakup
Karol
08.05.2014 19:39
negatywna

Totalna porażka zamawiane było 2 całe blaty a przy odbiorze tylko 1,5 blatu odpowiedz sprzedawcy była żenująca "bo ktoś wcześniej kupił połówkę bo potrzebował" obsługa beznadziejna i bezmyślna.

Zweryfikowany zakup
tomeblo
08.05.2014 08:19
negatywna

Wpisz komentarz: Po raz kolejny przy zamówieniu w Państwa firmie do zamówionych relingów otrzymałem niewłaściwe śruby mocujące - za krótkie, aby zamontować je do jakiejkolwiek szuflady (przy poprzednim zamówieniu w ogóle nie było śrub). Poza tym zamówienie kompletne, bardzo szybka dostawa.

Zweryfikowany zakup
Adam Oleszek
03.05.2014 20:28
negatywna

Jedna z formatek w ostatniej transakcji była niezgodna z wymiarem. Do tej pory z braku czasu nie komentowałem ]zamówień ale 3 ostatnie to moim zdaniem zbyt mocno powyginane płyty. Szpachla nakładana cały płatami bez szlifowania nie robi też dobrego wrażenia.

Zweryfikowany zakup
S Zakrzewska
25.04.2014 00:00
negatywna

Przesyłka wysłana poprzez Paczkomaty InPost, opłacona z góry, zaginęła w dostawie.

Zweryfikowany zakup
Krystyna Kramarczyk
24.04.2014 14:55
negatywna

Witam. No niestety zawiodłem się. Nie chodzi tu akurat o czas zamówienia bo był on jeszcze zjadliwy lecz o wykonanie... zamówiłem przycięcie płyt z długości 2500 na 2000 osb z frezem a otrzymałem płyty przycięte na wymiar lecz już bez frezu na czym mi NAJBARDZIEJ zależało... :( Mój błąd bo nie sprawdziłem ich przy odbiorze (a jechałem po nie 75km w jedną stronę). ps na fakturze jest zaznaczone FREZOWANE

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Płyta osb jest fabrycznie zafrezowana przy formacie 675x2500. Zmówił Pan formatki z rozkroju, które zgodnie z informacją na stronie są wyrównywane z każdej strony po 15 mm. Po każdym przejściu piły przez materiał powstaje ostra krawędź - jeśli zależało Panu na uzyskaniu chociaż dwóch krawędzi frezowanych należało zaznaczyć opcję w rozkroju "bez wyrównania krawędzi) natomiast jeśli zelżało Panu na tym aby cztery krawędzie były frezowane należało zamówić płyty w fabrycznym formacie 675x2500 bez usługi cięcia pozdrawiam

Zweryfikowany zakup
zbyszekbigos
16.04.2014 11:44
negatywna

Czekalam na prowadnice okolo miesiaca. Ok, o tym wiedzialam od poczatku. Ale prowadnice przyjechaly uzywane, czarna farba jest miejscami odlupana, porysowana, w miejscach przykrecania wyrazne spracowane. Zapakowane zostaly luzem w kopercie. Bardzo negatywne doswiadczenie. Nie polecam!

Zweryfikowany zakup
Swietlana
15.04.2014 12:36
negatywna

dostawa w 3 msc,straszna patologia!!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

niestety towar był importowany i dostawa była w 3 miesiące

Zweryfikowany zakup
Łukasz Kwiatkowski
15.04.2014 08:18
negatywna

Zamówiłem uchwyty meblowe satyna. Pakiet przyszedł matowego aluminium.

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient otrzymał uchwyty takie jakie zamówił. Oczywiście otrzymał matowe aluminium a w satynie one w ogóle nie występują u producenta Gamet

Zweryfikowany zakup
Alexander
14.04.2014 09:26
negatywna

Transakcja nie udana, wysyłano towar 4 razy, otrzymywałem produkty których nie zamawiałem, zostało wiele rzeczy pomylonych przy pakowaniu oraz brakowało elementów które zamawiałem, rozciągnięta bardzo w czasie stąd też moje niezadowolenie

Zweryfikowany zakup
Mirek
10.04.2014 19:42
negatywna

Sklejki otrzymałem po raz kolejny powyginane.

Zweryfikowany zakup
Sebastian Kus
10.04.2014 09:43
negatywna

Kosz niewart nic browadnice jak z gumy wszysto krzywe.Nie polecam.

Zweryfikowany zakup
Marcin
08.04.2014 14:36
negatywna

Kontakt doskonały, pomoc także. Wykonanie mebli amatorskie. Komplet czterech prostych szafek, wzór okleiny ("słoje drewna") raz w poziomie, raz w pionie. Osoba docinająca elementy bez wyobraźni.

Zweryfikowany zakup
Robert Dobosz
08.04.2014 09:52
negatywna

1 rozkrój sklejka przyjechała tak powyginana, że właściwie do niczego się nie nadaje. 2 rozkrój tu zostałem po prostu beszczelnie oszukany - formatek zamiast być 60 było 20!!!

Zweryfikowany zakup
Sebastian Kus
01.04.2014 09:46
negatywna

Zawsze byłem zadowolony z realizacji zamówień, niestety tym razem nie jestem. Każda formatka oklejana jest etykietą, nigdy nie było problemu z ich odklejaniem. Nie wiem, czy wróciliście do tych marnych etykiet z początku działalności, ale te, którymi są oklejone formatki, które dzisiaj odebrałem to jakaś totalna pomyłka. Nie jestem w stanie zdjąć żadnej etykiety. ŻADNEJ. Stracę pewnie ładnych kilka godzin na odklejanie milimetr po milimetrze... A było tak dobrze...

Zweryfikowany zakup
info
27.03.2014 18:27
negatywna

Bardzo długo realizowane zamówienie

Odpowiedź sprzedawcy:

Zamówienie było na termin 14 dni roboczych o tym terminie jest powiadomiony klient w momencie składania zamówienia wówczas gdy nie mamy towary w magazynie i jest on na zamówienie. W tym przypadku zamówienie wyszło w terminie 14 dni roboczych.

Zweryfikowany zakup
Marksi
25.03.2014 08:37
negatywna

MASAKRA, Jestem bardzo rozczarowany, cztery zamówienia - cztery "wtopy", ale jak się dowiedziałem od obsługi sklepu to ja jestem dziwny.

Zweryfikowany zakup
Maciej
18.03.2014 19:19
negatywna

ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Skoro jest "ok" to więc nie rozumiemy dlaczego negatywny komentarz.

Zweryfikowany zakup
ms
17.03.2014 09:22
negatywna

zamówienie miało byc zrealizowane w 3 tygodnie a przyszło po 6 tygodniach.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zamówienie zostało wysłane 2 dni przed wyznaczonym terminem w zamówieniu, więc nierozumiemy skąd ten komentarz.

Zweryfikowany zakup
Łukasz
15.03.2014 12:16
negatywna

Dostałem 1/2 zamówienia zwykłych wkrętów które mogłem kupić w supermarkecie taniej !!!!

Zweryfikowany zakup
kam3
03.03.2014 06:51
negatywna

co tu dużo mówić, zamówiłem na stronie 20.12.2013, przewidywany czas realizacji 29 dni roboczych - planowana wysyłka była na 05.02.2014, stwierdziłem, ok poczekam, 10.02.2014 zadzwoniłem do centrali gdzie moja paczka, Pani wielce zdziwiona nie wiedziała o co chodzi. Koniec końcem zamówienie odebrałem 24.02.2014. 2 MIESIĄCE PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA NA GŁUPI KOSZYK ZA 40 ZŁ - KPINA!

Zweryfikowany zakup
Michał
25.02.2014 21:10
negatywna

W paczce brakuje nóżek - na moje email'e nikt nie odpowiada.

Zweryfikowany zakup
Robert Szymański
25.02.2014 08:09
negatywna

Niestety transakcję oceniam negatywnie. O ile sam przebieg, jakość obsługi, powiadomienia i dostawa na PLUS, to niestety wykonanie po raz kolejny wadliwe. Realizowałem zamówienia dwukrotnie za pierwszym razem kuchnia za ok 4000 złotych (wymiana prowadnicy do szuflady i nawierty we wszystkich frontach z szufladami za wysoko-front wystaje ponad korpus szafki. Nie reklamowałem z uwagi na to, że problemem jest spakowanie i odesłanie kilkudziesięcio kilogramowej paczki i termin mi nie pozwolił) OBECNA transakcja ponownie to samo. Źle nawiercone fronty do szuflad. Szafka za 250zł-nie odsyłałem, nie reklamowałem - skórka nie warta wyprawki. poradziłem sobie! SZKODA

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
19.02.2014 11:01
negatywna

Pisak ok, rekacja sprzedawców bardzo opóźniona. Okazało się, już po zamówieniu i opłaceniu towaru, że pomimo infomacji o stanie magazynoiwym, pisaka brak. Sprzedawca nie poinformowł o tym fakcie i po 2 tygodniach, po ostrej reakcji i groźbie zwrotu pieniędzy, przyszła informacja, że własnie w ten dzień pisak został wysłany. A faktycznie wysłany był na drugi dzień... Oceńcie to sami:)

Zweryfikowany zakup
Wielbiciel
19.02.2014 08:22
negatywna

6.02 zamówiłem akcesoria i wpłaciłem pieniądze w poniedziałek 10.02 kiedy był dzień wysyłki dzwoni do mnie pani i mówi że jednych prowadnic nie mają i czy może wysłać w środę bo mają dostawę i w zamian za to wyśle mi kurierem w czwartek i piątek czekam jak na szpilkach na kuriera w sobotę nie wytrzymuję i dzwonię w sprawie akcesoriów a ona oddzwania i mówi mi że niewie gdzie jest moja paczka (że zagineła), i że w poniedziałek będzie wiedzieć coś więcej w poniedziałek (dzisiaj) paczkę przyniósł listonosz a nie kurier dzwonię spytać się czy już moja paczka się odnalazła i czy wie coś więcej odpowiedziała że dalej nie wie gdzie jest a ja do niej że przyszła po 11 dniach od zamówienia- towar dostępny od ręki 1 minus brak towaru i przesunięcie o 2 dni wysyłki 2 minus powinni pamiętać że miała wysłać kurierem a nie pocztą jak mi obiecała przez co załapałem się na dwa weekendy , poślizg z towarem i listonosza- 11 dni o stratach w paliwie bo trzeba jechać do 2 klientów drugi raz, czasie-szkod

Zweryfikowany zakup
and-stol
17.02.2014 12:11
negatywna

Towar ok,ale rzetelność firmy do bani!!!!!!!!Na 4 nogi do szklanego blatu czekałem 2 {DWA} miesiące,tylko wpłacona kwota zatrzymała mnie przy tej firmie.NIE POLECAM!!!!!!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient zamówił nogi, które były pod produkcję u producenta. Niestety w winy producenta cała dostawa się przedłużyła. Klient był informowany o terminie. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Damian Skrzypczyk
12.02.2014 21:55
negatywna

NIE DOSTARCZONO PROWADNIKA H=4

Odpowiedź sprzedawcy:

Reklamacja klienta została rozpatrzona pozytywnie i natychmiast zostały wysłane braki do klienta. Klient został przeproszony za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
JAHNKE
11.02.2014 20:35
Odbieraj za darmo