źle zapakowany towar , latal luźno w paczce jedna z kilku gałek popękała... dostawa w miarę terminowa.
klient
08.02.2014 07:43
Uszkodzona zostala plastikowa rynienka pod suszarke na naczynia. Jest zniszczona.
Odpowiedź sprzedawcy:
W takim przypadku składa się reklamacje. Niestety nie dostaliśmy od Pana takiego zgłoszenia.
lukasz kumela
05.02.2014 19:47
Sklejki nierówne, żadna nie miała 4mm. 8szt 1525x1525 miały mieć 4mm, w rzeczywistości miały od 3,2mm-3,8mm.
Maciej
04.02.2014 10:00
Bardzo długi czas realizacji, ponad 1 miesiąc. Problemy z dowozem. Towar zgodny z opisem, nieuszkodzony.
Odpowiedź sprzedawcy:
Wysyłka Pana zamówienia była wyznaczona na 23 stycznia i też w tym dniu była wysłana. Klient składając zamówienie akceptował ten termin.
Daniel
30.01.2014 15:45
Nie ma sensu płacić dodatkowych 10 zł przesyłka i tak będzie wysłana w swoim czasie!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
klient trafił na inwentaryzację za opóźnienie został przeproszony i przy następnej wysyłce otrzyma wysyłkę ekspres gratis
stolarekpila
30.01.2014 10:47
Zła informacja na temat dostępności artykułów. Brak informacji do zamawiającego o sytuacji zamówienia na maila czy kontaktu telefonicznego. Na plus przemawia szybka wysylka po mojej ingerencji. Informacja o dostępności produktu i wysylce nie pokryła się z rzeczywistością.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety brakło nam na magazynie elementu z Pana zamówienia i wyszło ono 2 dni po terminie. Za całą sytuację jeszcze raz przepraszamy.
Adam
29.01.2014 08:34
zamówienia jeszcze nie otrzymałam, proszę o informację co się stało z zamówieniem
Odpowiedź sprzedawcy:
przesyłka leży na poczcie i czeka na odbiór klientka wybrała e-przesyłkę czyli odbiór paczki na poczcie którą wcześniej wybrała
Katarzyna Jakubowicz
28.01.2014 16:23
Nie odczytaliscie Panstwo moje komentarza do zamowienia. Przesylka wyszla automatycznie mimo ze pisalem iz nie bedzie mnie od 9 stycznia w Polsce przez 2 miesiace. Spowodowalo to duzo problemow. Wystarczylo uzgodnic ze mna mailowo inny sposob dostawy.
Wojtek
24.01.2014 08:06
Po 3 tygodnia oczekiwania otrzymaliśmy zawiasy niepasujące do dostarczonych razem siedzisk . Czekamy w jaki sposób firma naprawi błąd.
Odpowiedź sprzedawcy:
Państwo zamówili zawiasy do lodówki. Żadnych siedzisk nie było branych przez Państwa. Więc nie rozumiemy tego komentarza. Nie była też zgłaszana żadna reklamacja.
A.Rzeszewicz
23.01.2014 10:57
czekałem 7 dni
Odpowiedź sprzedawcy:
zamówienie zostało wysłane w ciągu dni roboczych tylko szło pocztą 3 dni zamówienie zostało złożone 6 stycznia wieczorem a klient odebrał je na poczcie 13 stycznia trwało to 6 dni
otomeble
19.01.2014 20:02
do dnia 17-01-2014 nie otrzymałem dostawy ani nie zostałem powiadomiony SMS o wysyłce. Z uwagi na przedłuzający się czas realizacji odstępuję od złożonego zamówienia. Z powazaniem Jaworski Włodzimierz
wjinstal
17.01.2014 23:24
Bardzo długi czas oczekiwania, ponad miesiąc w tym czasie zmuszony byłem zakupić, ten produkt jeszcze raz i teraz mam go za dużo
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient trafił na przerwę świąteczną dlatego czas realizacji się wydłużył była informacja na stronie o wydłużeniu terminu realizacji jeżeli klient kupił wcześniej to mógł nas o tym poinformować nie wysyłalibyśmy tego zamówienia.
Stolarz
17.01.2014 08:44
Termin i realizacja przesyłki - bez uwag. ocena na 5. Gorzej z wykonaniem. 1. W szafce (słupku) z podwójnymi drzwiczkami - drzwi prawe zgodnie z zamówieniem. Niestety otwory pod zawiasy wykonane w lewej ściance. 2. Szafka zlewozmywakowa - 60 cm głęboka. Niestety to wymiar bez drzwiczek które wystają poza obrys przedniej krawędzi zlewozmywaka o prawie 2 cm. 3. Niedokładnie wykonane nacięcie (wpust) na tylną ściankę szafek. Żeby tę ściankę wcisnąć siłowo - wymagało poluzowania połączeń wszystkich ścianek szafki (niedokładna obróbka). 4. Ilość gwoździków do mocowania tylnej ścianki szafek stojących (3 szt) - to lekka przesada - starczyłoby na 10 szafek. Za to drzewowkręty otrzymaliśmy bardzo oszczędnie - związane to było z koniecznością dokupienia. 5. Niedogodnością jest brak rysunku szkicu poglądowego szafek - z ponumerowanymi formatkami - ułatwiłoby i przyspieszyłoby to ich montaż. 6. Brak opcji wyboru przy zamówieniu - otworów pod zaczepy szafek.Wymaga to podczas montażu docinanie
Odpowiedź sprzedawcy:
Po dokładnym przeanalizowaniu Państwa zamówienia, nie możemy zgodzić się z tym,że otwory pod zawiasy wykonane zostały na lewej ściance. Z przesłanych zdjęć wynika,że słupek został źle złożony, bok lewy w złożonej szafce powinien być bokiem prawym.W zamówionym słupku front krótszy powinien być na dole a na zdjęciu wygląda tak jakby miał być na górze.Cała dokumentacja produkcyjna wskazuje na prawidłowe wykonanie drzwi i boku. Jeśli chodzi o szafkę zlewozmywakową to na stronie jest informacja, że jest to wymiar korpusu bez frontu. Nacięcie na tylną ściankę szafek wykonuje maszyna i jest ono robione zawsze tak samo. Problem z zamontowaniem pleców szafki może wynikać z tego,że zostały one zrobione za szerokie ale nie jesteśmy w stanie tego potwierdzić bez ich zmierzenia. Gwoździków zawsze dajemy więcej, natomiast liczba wkrętów powinna być zgodna z zamówieniem. Na stronie znajduje się informacja o tym,że nie wysyłamy instrukcji montażu oraz,że nie wykonujemy otworów pod zaczepy szafek.
Barbara Widawska
16.01.2014 09:50
nieterminowość (24 dni czekałem na przesyłkę), zapomnienie wysłania przesyłki, mówienie przez telefon, że oddzwonimy (brak odpowiedzi)
zadowolony
09.01.2014 20:59
tragicznie długo
Odpowiedź sprzedawcy:
W Pana przypadku termin wydłużył się z winy producenta. Oczywiście za całą sytuację jeszcze raz przepraszamy.
andrzej
05.01.2014 10:21
towar po uzgodnieniu telefonicznym miał dotrzeć w ciągu 2 dni a dojecheł po pięciu
Odpowiedź sprzedawcy:
Towar został wysłany w terminie. Termin jaki jest podany na stronie to termin wysyłki nie dostawy tak jak w tym przypadku wysyłki pocztą nie możemy gwarantować dostawy na nastepny dzień
deco-dom
03.01.2014 18:50
na towar czekałem ponad 3 tyg.a zamiast zaczepu do łóżka metal ocynk który stanowi zestaw razem z korytkiem dostałem jakąś płytke wieszakową.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie jest rozpatrywane w dziale reklamacji. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy.
mariusz
31.12.2013 19:47
zamiast pozycji : Rynienka L80 Tworzywo Sztuczne Bezbarwna została przysłana rynienka L 60
Odpowiedź sprzedawcy:
W takim przypadku należy złożyć reklamację do naszego działu. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy.
maciff
30.12.2013 08:56
Długi czas oczekiwania na produkt, który został dostarczony z widocznymi rysami
emilia
26.12.2013 18:38
Jeszcze jej nie dostałem !!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
przesyłka została dostarczona do klienta 3 grudnia ten komentarz jest z 22 grudnia być może ktoś z domowników to odebrał a klient o tym nie wie został poinformowany @ o dostarczeniu przesyłki
Bromber
22.12.2013 09:19
Towar dostarczono 8 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty ,dostarczone formatki niebyły odpowiednio zabezpieczone do transportu pomiędzy poszczególnymi warstwami formatek nie było warstwy ochronnej ,co było przyczyna ich porysowania.
Barwikowski
16.12.2013 11:51
Wydłuzony termin dostawy,z 2 dni zrobiło sie 6.brak kontaktu.Odp.na maile przed ostawa otrzymały odp,po dostawie
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie wyszło od nas 1 dzień po wyznaczonym terminie w Pana zamówieniu, za co Pana przepraszamy.
Michał
12.12.2013 23:26
Tym razem kiepsko. Z 5 dni czekania robi się 10. Ale to można przetrzymać. Tylko jak otrzymuje towar (szafkę) i nie ma ponawiercanych otworów oraz brak połowy elementów to strasznie ogranicza pracę. Oczywiście można reklamować ale mija już 10 dzień i zero informacji. Szafkę zamówiłem na próbę. A co będzie jak bym zamówił wszystkie szafki do kuchni... Wcześniej zamawiałem same płyty i było dobrze. Natomiast z szafkami są problemy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Zamówienie zostało zrealizowane w terminie (w przeciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie + dostawa) Natomiast jeśli chodzi o reklamację to została zgłoszona 3 dni temu i na następny dzień otrzymał Pan informację z działu reklamacji odnośnie toku jej realizacji
Krzysztof
06.12.2013 09:17
Zapłaciłem za express, a przesyłka dotarła w terminie normalnym. Trochę kiepsko jak na początek współpracy.
Sylwester Senator
05.12.2013 10:35
Zamówiłem produkty za dodatkową opłatą z usługą express 24 jadnak towar dotarł po 3 dniach roboczych
GP
04.12.2013 09:48
Nie lubię takich komentarzy, ale muszę, Zamawialem kolor olcha dostałem brąz. Nie wiem jak to nazwać, tym bardziej że nie ma czasu na wymianę. Klapa na calego.
Odpowiedź sprzedawcy:
produkt był z dnia na dzień ściągany dla klienta producent rzeczywiście wysłał inny kolor klient w momencie odbioru towaru zgodził się na inny kolor, był to odbiór osobisty w naszym punkcie widział kolor stąd komentarz nie na miejscu skoro na odbiór innego koloru klient się zgodził
Janusz Płodzień
28.11.2013 09:07
Firma totalnie olewa klientów zapłaciłem za przesyłkę którą nigdy nie otrzymałem i zero odzewu
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie wyszło dwa dni przed wyznaczonym terminem, który Pan akceptował podczas składania zamówienia. Pana przesyłka czeka od 6 listopada na poczcie, którą Pan wybrał w zamówieniu. Zostało również wysłane powiadomienie z poczty o odbiór przesyłki.
...
18.11.2013 19:33
Od zlozenia zamowienai do powiadomienia, ze przesylka juz trafila na poczte minelo 7dni
Odpowiedź sprzedawcy:
zamówienie zostało wysłane w 2 dni robocze czyli w terminie niestety w tej chwili nie możemy już sprawdzić kiedy poczta poinformowała klienta o przesyłce
A. Sereikaite
15.11.2013 10:11
deklarowany termin dostawy przesunięty ponad miesiąc
Odpowiedź sprzedawcy:
Był Pan kilkakrotnie informowany mailowo i telefonicznie o przesunięciu terminu dostawy. Klient potwierdził, iż poczeka tyle na zamówienie. Niestety sytuacja jaka wynikła w Pana zamówieniu była z winy importera i niestety myśmy nie mogli nic w tej sprawie przyspieszyć. Jeszcze raz przepraszamy.
Kielar
04.11.2013 11:00
Towar, który otrzymałem powinienem zwrócić i zarządać zwrotu pieniędzy. Taśma jest "wysuszona", porównałem ją z taśmą w innym sklepie i jej właściwości klejące są dużo gorsze, niż tej drugiej, co prawdopodobnie oznacza, że jest "przeterminowana" /co też sugeruje data na opakowaniu/ i fakt, że boczna listwa samochodowa mi "odpadła". Na pewno nie mogę polecić tego sklepu.
Konrad
28.10.2013 17:01
Zakupiony towar nie zgadza się z prezentowanym na zdjęciaciu - pod względem formy nie kolorystyki.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klien zwrócił towar, zostały mu zwrócone wszystkie koszty. Został przeproszony za zaistniałą sytuację.
xxx
21.10.2013 08:15
"vanitas vanitatum, et omnia vanitas"!!! Uszkodzone 3elementy- miały dotrzeć po ok. 3 dniach, minęło 5 i narazie nie dotarły... zdjęcia uszkodzeń z oddziału w KRK do centrali w Rzeszowie- tam udają, że kroją na wymiar- elementy są pocięte nieprecyzyjnie, po skręceniu szafki niektóre ścianki wystają poza obrys korpusu. Miałem dostać 86trzpieni i złączy mimośrodowych, a w paczce było... 6!!! długo by pisać :( Zrezygnowałem z dalszych zamówień (kuchnie dla Rodziców i Teściów), bo to co otrzymałem to kpina a nie meble!!! P.S. Ciekawe czy moderator to opublikuje???
akulawik
19.10.2013 01:27
na 20 szt gałek czekałem 6 tygodni. Przed wojną furmanką by mi wcześniej dowieźli. Czy myślicie że mój klient czekał na meble 6 tygodni przez wasze gałki, kupiłem oczywiście inne. Jak dostarczycie towar do 3 dni to mogę od was kupować, tak robi konkurencja.
Odpowiedź sprzedawcy:
klient był poinformowany o terminie dostawy gałek i z takim terminem potwierdził zamówienie producent nie miał tych gałek na stanie dlatego musieliśmy czekać aż je wyprodukują
Marcin Idziak
15.10.2013 10:59
Niestety to zamówienie to beznadzieja tydzień czekałem na zamówienie później ktoś do mnie dzwoni i tłumaczy się ze mieli dużo zamówień jak by mnie to obchodziło a później w ten sam dzień dostaje maila ze nie mają tego co zamówiłem i może zamiast białej osłony mogą mi wysłać szarą. Niestety tragedia jak tak dbacie o klienta to życzę powodzenia. Negatyw strasznie duży
sibo meble
11.10.2013 22:02
Towar zgodny z zamówieniem, natomiast dostawa poniżej krytyki. Towar zamowiony na ulicę saska, niezwykle opryskliwy dostawca dzwoni, ze stoi dwie ulice dalej a towar jest gotowy do odebrania spod samochodu gdyż w umowie którą podpisał nie ma słowa o dostawie pod drzwi. Pozatym on się spieszy i mam sie stawic na miejscu zaraz, za chwile. Za dodatkową opłatą znalazł czas i siłę, aby dojechać z towarem na saską i wnieść go do mieszkania. Tak więc jezeli decydujecie się na zakupy, to tylko z odbiorem osobistym.
agnieszka
08.10.2013 12:45
niestety nie jestem zadowolony ponieważ nie dostałem tego co zamówiłem poza tym dostałem inną informację przed zamówieniem a inną po zamowieniu i jestem odsyłany od jednego do drugiego i nikt nie chce wziąć odpowiedzialności. chcę zamówić towar taki jaki chciałem i tylko z tego powodu jeszcze raz złożę zamówienie jeśli tym razem nie dostanę tego co chcę to będę wszystkim odradzał tą firmę. Pozdrawiam
wm-meble
03.10.2013 22:08
Koszmarnie długi okres oczekiwania na śmieszny towar.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie zostało wysłane w terminie, który Pan potwierdził w zamówieniu. Towar, który Pan zamówił, był pod zamówienie u producenta i był Pan o tym poinformowany.
Klient
03.10.2013 08:33
najgorsze meble. jak mozna sprzedawac meble bez elementow mocujacych?? 100% krytyki dla was. nikomu nie polecam.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Poprzez konfigurator szafek kuchennych klient samodzielnie dobiera poszczególne parametry danej szafki (od wyboru dekoru, wymiarów, typu nawiertów PO WYBÓR AKCESORIÓW MONTAŻOWYCH) Pani wybrała opcję bez akcesoriów, tak więc ich Pani nie otrzymała.
niezadowolony
02.10.2013 11:58
Bardzo słaba obsługa. Na zamówienie czekałem 4 miesiące zamiast kilku dni. Kilka razy obiecywana dostawa nie dotarła. Dramat. Nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
klient był poinformowany o dłuższym terminie realizacji między czasie producent miał przerwę produkcyjną rzeczywiście w tym wypadku dostawa towaru się przedłużyła ale o tym klient był informowany jaka informacja wyszła od producenta taka była przekazywana do klienta
ML
02.10.2013 11:51
Po tygodniu od wysłania przelewu dzwonię z zapytaniem kiedy otrzymam zamówienie (miało być 3-5 dni) i dowiaduję się że nie posiadają na stanie sklejki którą zamówiłem.
zawiedziony klient
02.10.2013 11:44
Sama transakcja - bez zastrzeżeń. Jednak towar wg mojej oceny kiepski. Pomimo wcześniejszego pytania o jakość, materiał itp i odpowiedzi ze zdjęciami jakiejś sklejki i zapewnieniem o dobrej jakości, otrzymana sklejka jest pofałdowana, warstwa zewnętrzna jest mikroskopijnej grubości (okleina ok 0,3 mm), a wewnętrzne nie wiadomo z jakiego drewna, z widocznymi ubytkami. Nie polecam.
Jacek
02.10.2013 09:32
Mimo zapenień na stronie o wysyłce towaru w 48h towar został wysłany po 7 dniach.
lozin-f70
21.09.2013 14:47
Laminat był pęknięty
Michał Witalis
19.09.2013 11:02
Mimo, że w zamówieniu nic nie wskazywało na to, że jakiś produkt nie jest dostępny. Po jego złożeniu okazało się, że brakuje uchwytów. Później okazało się, że zamówienie zostałow wstrzymane, mimo zapewnień, że następnego dnia bedzie wysłane. Musiałem wykonac kilka telefonów aby doprosić sie realizacji zamówienia.
Adam
01.09.2013 21:52
Jestem niezadowolona z obsługi sklepu i całego procesu od zamówienia do dostawy. Bardzo zależało mi na sklepie, który konkretne uchwyty ma w swojej ofercie i szybko je wyśle. Ten sklep gwarantował wysyłkę w 48h. Zamówienie złożyłam 19.08.2013, wpłatę zaksięgowali 20.08 o godz 12:30 a paczkę wysłali 23.08. W związku z tym, że był to piątek otrzymałam 26.08 !!!Poczta polska działa lepiej niż ten sklep. W dodatku sama kilka razy dzwoniłam do sklepu i prosiłam o wysłanie, bo już było po terminie a status wysyłki był ciągle"skierowane do wysłania" przy czym zapewniano mnie, że wszystko będzie na czas. Po co sklep oferuje wysyłkę w w 48 h, skoro nie dotrzymuje tych terminów. Może gdybym złożyła zamówienie na np 1000 a nie 120 zł byłabym lepiej potraktowana??? nie wiem i nie mam zamiaru się o tym więcej przekonać,Byc może tylko mnie trafiła się taka sytuacja, ale już nigdy nic tu nie kupię. Fatalna obsługa, zły przepływ informacji.Ja dziękuję.
Halina
30.08.2013 08:42
Gdy pojawiłem się by odebrać towar, a miałem umówiony na konkretną godzinę własny transport, okazało się, że blat nie został przycięty na odpowiednią długość (mimo, że przed zamówieniem poinformowano mnie, że wystarczy wpisać to w uwagach do zamówienia, co uczyniłem). Gdy znaleziono w końcu blat, który nie był przygotowany okazało się, że jest cały zniszczony i to ostatnia sztuka. W końcu przycięto mi w zastępstwie inny blat ale cała operacja trwała godzinę.
Sebastian
28.08.2013 13:06
Zamówiony towar nie został dostarczony w całości i nie na czas. Po mimo zgłoszenia niekompletności towaru, konieczny był ponowny kontakt, gdyż brakujący towar nie dotarł we wskazanym przez konsultantkę terminie (kontakt telefoniczny średnio miły). Również sama musiałam interweniować u kuriera, by towar został dowieziony.
C.
22.08.2013 21:30
Dostarczone zamówienie nie było kompletne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Jeśli po odebraniu przez Pana towaru okazało się, że brakuje części towaru, mógł Pan to niezwłocznie zgłosić. W tej chwili minęło prawie 2 miesiące od realizacji zamówienia i nie jesteśmy w stanie sprawdzić czy zamówienie było niekompletne.
Bartek
21.08.2013 10:13
NA PRZESŁKĘ CZEKAM 10 DNI I JESZCZE JEJ NIE DOSTAŁEM NIE POLECAM
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie wyszło od nas w wyznaczonym terminie. Pana przesyłka oczekuje na odbiór na poczcie, którą Pan wybrał w zamówieniu.
GOLDA
16.08.2013 19:15
Otrzymałam informację mailową, iż zamówienie zostanie wysłane w dniu 01.08, jednakże zamówienie wyszło od Państwa 4 dni później w dniu 05.08.2013, o czym zostałam poinformowana sms-owo. Na przyszłość bardzo proszę o niewprowadzanie mnie w błąd. Przesyłka trafiła do mnie w dniu 06.08.2013. Zamiast 10 śrubek do montażu 5 relingów było tych śrubek zaledwie 5. Z punktu widzenia Klienta: jak się kupuje jedne z droższych w sklepie uchwytów to chciałby człowiek otrzymać chociaż komplet niezbędny do ich zamontowania. 5 śrubek to mały koszt, jednak ja muszę teraz jeździć do sklepów i szukać takich samych śrubek, co jest bardzo niewygodne i zajmuje czas. W przyszłości proszę zwracać uwagę na takie "drobiazgi", które jednak rzucają cień na odbiór przez Klienta Państwa sklepu.
Marzena F.
13.08.2013 12:55