0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Niesolidny sklep. Nie polecam.

Zweryfikowany zakup
Stanisław
06.08.2013 20:25
negatywna

Czas realizacji niezgodny z opisem na stronie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Termin Pana zamówienia był wyznaczony na 19 lipca i tym dniu przesyłka została wysłana do Pana. Datę realizacji zamówienia Pan sam potwierdził składając zamówienie.

Zweryfikowany zakup
Piotr
27.07.2013 17:36
negatywna

Zamówiłem zawiasy puszkowe. Na zdjęciu jest pokazany komplet, a wysyłają bez prowadnika. Nie uwzględnili reklamacji. Nie polecam nikomu tego sklepu

Zweryfikowany zakup
Stanisław Wójcik
26.07.2013 18:48
negatywna

Cargo firmy REJS przyszło połamane. Poprzednio kupiłem koło REJS, które również przyszło połamane. Nie wiem po której stronie jest wina, czy producenta czy sklepu, ale według mnie ktoś powinien się tym zająć.

Zweryfikowany zakup
mustanggt
15.07.2013 18:01
negatywna

brak zamówienia

Zweryfikowany zakup
Krawiec S
13.07.2013 17:49
negatywna

Nieterminowo. Przesylka rozkroju plyty dotarla z kilkudniowym opoznieniem. Panowie starali sie zalagodzic sprawe cukierkami i dluglopisem, co bylo mile, ale nie na tyle abym uwierzyla, ze jest im nieco wstyd. Dodatkowa prosbe o sprawdzenie ceny jednego z artykulow, ktora zlozylam w dniu teoretycznego odbioru rozkroju (nie pofatygowano sie by zadzwonic i przeprosic ze nie ma przesylki) zignorowano. Przynajmniej jakosc dostarczonego materialu poprawna.

Zweryfikowany zakup
Paula Gibala
10.07.2013 08:17
negatywna

Problemy z transportem, mimo obietnic zwrotu kosztów za przesyłkę nikt się nie śpieszy ze mną skontaktować w tej sprawie. Zakupiony towar ok, ale obsługa wysyłkowa bardzo średnia.

Zweryfikowany zakup
Adam
04.07.2013 08:13
negatywna

otrzymaliśmy uszkodzony towar z wyraźnymi oznakami próby zatarcia zarysowań na uchwycie. Ktoś nie udolnie próbował zapaćkać farbą zarysowania i odpryski.

Zweryfikowany zakup
komodo.meble
03.07.2013 17:26
negatywna

Opóznienie wysyłki towaru niz planowano i co kategoryczne na zamówieniu zaslepki blum bez nadruku 34 sztuki a wysłano z nadrukiem i mam dekomplet 4 bez nadruku i 34 z nadrukiem jakis osiołek tam pakuje nierozgarniety !!!! Zniecheca do powrotu na dalsze zakupy - ogólnie nie polecam !!

Zweryfikowany zakup
Joanna Lange
27.06.2013 08:22
negatywna

wzornik dotarł pęknięty, zapakowany tylko w kopertę, moim zdaniem nie właściwy dobór opakowania, reklamacja zgłoszona do MEBLE.pl tam odsyłanie do firmy kurierskiej z której po zgłoszeniu brak jakiegokolwiek odzewu, niby wydajesz tylko 30 zł a tu takie problemy.

Zweryfikowany zakup
zawiedziony kupiec wciąż z dobrym nastrojem, jeszcze
24.06.2013 10:13
negatywna

Transakcja zrealizowana po terminie i dwukrotnej interwencji. Towar zgodny z zamówieniem .

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani zamówienie wyszło od nas po terminie, z naszej winy, za co Panią jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Iwona Mazur
20.06.2013 17:11
negatywna

brak faktury

Zweryfikowany zakup
TS
17.06.2013 12:25
negatywna

Oczekiwanie na realizację zamowienia bardzo długie od złożenia zamówienia w dniu 31. maja br. otrzymałam produkt 10 czerwca. Otrzymałam produkt ponieważ sama zadzwonilam do konsultanata z putaniem czy status zamówienia wysłany w końcu się zmieni i będzie odbiór i kiedy to nastąpi - na co Pan mnie poinformowal, że już jest do odbioru, ale status o tym nie mówił... Dodatkowo podczas kolejnej próby sprawdzania statusu zamówienia wyskakuje błąd na stronie. Produkt w dobrej cenie, ale czas oczekiwania i realizacja zamówienia zniechęcają do kolejnych zakupów w sklepie. Towar opakowany, jednak strasznie ukurzony, co sprawia, że odbiór nawet małej rzeczy bez swojego środka transportu jest kłopotliwy jak ma się ubrudzone całe ręce od towaru.

Zweryfikowany zakup
Klient - zakup drobnej taniej rzeczy
13.06.2013 12:09
negatywna

Wraz z zamówieniem dostałam źle wystawioną fakturę (dane wypełniłam prawidłowo). Dzwoniłam w tej sprawie i poproszono mnie o napisanie email. Do dziś nie dostałam odpowiedzi.

Odpowiedź sprzedawcy:

Niestety Pani mail do nas nie dotarł. Dodatkowo Pani źle wypełniła pole do danych do faktury. W polu "Nr domu" wpisała Pani "STREFA". Prosilibyśmy o ponowne wysłanie do nas maila.

Zweryfikowany zakup
Aleksandra Rejent
12.06.2013 10:33
negatywna

Otrzymany przyrząd Do Topienia Wosku Twardego niezgodny z opisem zestawu na stronie. Bardzo długi czas realizacji zlecenia

Odpowiedź sprzedawcy:

klient został poinformowany, iż w takim wypadku składa się reklamacje którą oczywiście rozpatruje się pozytywnie

Zweryfikowany zakup
Jacek
08.06.2013 18:49
negatywna

Wysłali mi państwo 2 razy ta sama przesyłke

Zweryfikowany zakup
lk
07.06.2013 22:05
negatywna

zapłaciłam za usługę expres która nie została wykonana.Towar zgodny z opisem

Zweryfikowany zakup
K. Dąbrowska
22.05.2013 08:12
negatywna

Przesyłka dostarczona w szybkim terminie, niestety uszkodzona (tacka od ociekarki do naczyń pęknieta i przedziurawiona). Na duży plus bieżące informowanie klienta o statusie zamówienia.

Odpowiedź sprzedawcy:

Produkt, który Pani dostała, wyszedł od nas w stanie nienaruszonym. Być może podczas transportu został on uszkodzony. Może Pani spróbować zareklamować tą przesyłkę na poczcie polskiej, z tym, że minął już pewien okres od momentu dostarczenia do Pani przesyłki i poczta może odrzucić Pani reklamację.

Zweryfikowany zakup
Justyna
14.05.2013 21:10
negatywna

brak informacji kompletnie brak

Zweryfikowany zakup
drozd.bogdan
12.05.2013 10:31
negatywna

do zakupionych relingów firmy gamet brakuje śrub, duży kłopot żeby kupić, bo wszędzie sprzedawane w kompletach relingi+śruby

Odpowiedź sprzedawcy:

nie każdy producent daje śrubki w tym wypadku akurat powinny być oczywiście je doślemy

Zweryfikowany zakup
magda
07.05.2013 21:14
negatywna

Uchwyty przyszły po miesiącu, bez śrubek niezbędnych do montażu, brak odpowiedzi na emaila, nie polecam. Zapłacone było z góry

Odpowiedź sprzedawcy:

uchwyty były na zamówienie termin realizacji klientka potwierdziła w tym wypadku był to miesiąc niestety producent GIUSTI nie daje śrubek do uchwytów

Zweryfikowany zakup
Hanna Jankowska
03.05.2013 22:08
negatywna

Negatywna opinia za: Przede wszystkim towar bardzo słabo zapakowany, sideboxy się pogięły przez co będę musiał je prostować, i nie była to wina przewoźnika skoro całość w środku latała i była owinięta cienką tekturką, płyty szuflad powgniatane na kantach (słabe pakowanie). Poza tym czas oczekiwania tak się wydłużył, że zastanawiałem się czy uda mi się przed wyjazdem odebrać przesyłkę, a opiekun zamówienia nic w tym temacie nie mógł zrobić. Plus za info o stanie zamówienia i płatności.

Zweryfikowany zakup
Jacek B
01.05.2013 09:30
negatywna

-Termin dostawy-paczka s probkami doszedla dopiero dnia 29.4. -Pobranie w calości no paczka niezawiera 2 szt. art. SIR H054-56 Body line, wers.Stare srebro !! -Źle opakowanie-art. SIR SP 50-62 wers.porcelana, w kopercie cieszciowo rozbity, nie do uźyca Oczekujemy wyslanie brakujacego i wadliwego towaru ponownie i darmowo.

Zweryfikowany zakup
altra@altra.eu
30.04.2013 13:03
negatywna

Zamówione formatki przyszły opakowane jedynie w folię strecz. Paczka doszła porozrywana, krawędzie sklejek brudne i lekko podniszczone. Można by zapakować przynajmniej w jakiś karton ?!!!!! Sklejka brzozowa klasy 1/2 - jakość wydaje mi się średnia (w 1 klasie spodziewałem się przynajmniej czegoś lepszego) Jeśli chodzi o termin - to w porządku.

Zweryfikowany zakup
jarek
26.04.2013 15:23
negatywna

Po przeszło 3 tygodniach otrzymałem zamówienie dzięki temu że sam poszedłem na pocztę spytać się czy przypadkiem coś do mnie nie przyszło. Pani w firmie akcesoria meble w rozmowie telefonicznej poinformowała mnie, że oni wysłali przesyłkę prawie tydzień temu i reszta to interes mój i poczty. Pani nie potrafiła mi podać numeru przesyłki (widocznie przekraczało to jej możliwości). Po odebraniu przesyłki okazało się, że firma nie odróżnia mocowań frontu do metaboxu od sprzęgieł do TANDEMU i aby naprawić swój błąd zaproponowała mi wysłanie na mój koszt tego co błędnie wysłali, następnie oni rozpatrzą reklamację, zwrócą mi koszty przesyłki i na swój koszt (ludzcy państwo) przyślą mi (jeszcze nie wiadomo kiedy) to co powinienem mieć od dłuższego czasu w ręku i za co już zapłaciłem. Coś mi się wydaje, że moja krótka przygoda z firmą akcesoria meble właśnie się skończyła. Zdecydowanie nie polecam.

Zweryfikowany zakup
Rafał Karos
20.04.2013 00:03
negatywna

zamówiłem sklejkę do cięcia laserem podczas wycinania z niej elementów okazało się że nie nadaje się do wycinania laserem

Odpowiedź sprzedawcy:

Jeśli towar, który Pan zamówił nie spełnia Pańskich oczekiwań to ma Pan prawo do złożenia reklamacji. My z kolei możemy reklamować dany towar u producenta by podobne sytuacje nie miały miejsca (jeśli rzeczywiście towar nie odpowiada swoim wymaganiom)

Zweryfikowany zakup
Jerzy Rupikowski
19.04.2013 11:27
negatywna

W sklepie jest informacja że wysyłają w ciągu 48h. Mimo telefonu, że zależało mi na czasie i zapewnień, że wyślą w terminie, nie wysłali i oczywiście doszło dużo później, a zależało mi by było na swięta. Ponadto jest możliwość dzielenia zamówienia jeśli część materiału jest a części nie ma. Robię takie zamówienie i płacę kwotę która jest w sklepie. Następnie sklep bodajże telefonicznie informuje mnie że mam niedopłatę bo pieniadze doszły ale jeszcze raz muszę zapłacić 7,5 za wysyłkę. Później z kolei dostaję maile z automatu, które znów wprowadzają w błąd, że mam dopłacić, choć już wszystko jest opłacone. Pewnie ktoś kto zapomni zapłaci dwa razy. Kwota do zapłaty: 53,45 PLN. Marnują czas, więc dzwonię i okazuje się że pomyłka.

Odpowiedź sprzedawcy:

informacja z wysyłką w ciągu 48H jest na towar dostępny na magazynie jeżeli klient zamawia większą ilość niż posiadamy ma 3 opcje realizacji zamówienia o której decyduje sam 1-wysyłka ilości która jest magazynie, 2- dłuższy termin realizacji zamówienia ( termin w zależności jaki zastrzega sobie producent za dostarczenie towaru) 3- dzieli zamówienia na 2 części pierwsza wysyłka towaru dostępnego na magazynie i druga pozostała ilość w tym wypadku 14 dni roboczych wobec tego że klient podzielił zamówienie musiał opłacić 2 razy koszty wysyłki towaru który wyjeżdża w ciągu 48 i pozostałą ilość o dłuższym terminie po czym został o tym poinformowany zamówienie zostało zrealizowane w terminie termin oczywiście był znany klientowi ponieważ zawsze informujemy w @ o terminie wysyłki zamówienia

Zweryfikowany zakup
Małgosia
18.04.2013 09:27
negatywna

bardzo długie oczekiwanie na produkt ( 20 dni)

Odpowiedź sprzedawcy:

W momencie kiedy składała Pani zamówienie potwierdziła Pani dłuższy okres oczekiwania na zamawiany produkt, którego my niestety na dany moment nie mieliśmy na magazynie. Więc była Pani świadoma tego, że będzie Pani tyle czekała.

Zweryfikowany zakup
sara18 k
08.04.2013 10:12
negatywna

zamówiony towar został wysłany i dostarczony z kilkudniowym opóżnieniem, podczas rozmowy z przedstawicielem firmy w sprawie opóżnienia, zostałam potraktowana bardzo niemiło i nieprofesjonalnie

Zweryfikowany zakup
dorota kowalska
04.04.2013 11:23
negatywna

Niestety ale paczka dotarła nie pod ten adres, gdyby nie życzliwość osoby która odebrała i do mnie zadzwoniła aby ją przekazać na pewno bym jej nie otrzymał. Towar zapakowany i ułożony w porządku ale grubość sklejki także nie jest taka jak zamówiona. Oprawa strony i obsługa wygląda na super profesjonalną i taka jest ale kontrastuje z usługami kurierskimi i doborem materiału :/

Odpowiedź sprzedawcy:

Szanowny Panie, Na liście przewozowym został umieszczony taki adres dostawy, jaki wpisał Pan w formularzu do zamówienia, jeśli nastąpiła pomyłka i kurier dostarczył pod błędny adres to z góry przepraszamy za spedycję. Natomiast jeśli uważa Pan, że towar, który Pan otrzymał nie jest zgodny z zamówieniem to ma Pan prawo do reklamacji, pragnę również zaznaczyć, że grubości sklejek mieszczą się w granicach tolerancji wymiarowej ściśle określonych w normach pozdrawiam

Zweryfikowany zakup
Marcin Kulda
03.04.2013 08:19
negatywna

Otrzymałem towar niezgody z zamówieniem. Zamówiłem listwę boczną KRONOSPAN a otrzymałem o innym kształcie (prawdopodonie JUAN) Odesłanie tej listwy będzie mnie dwukrotnie więcej kosztowało niż cena listwy.

Zweryfikowany zakup
Damian
27.03.2013 15:49
negatywna

Do dziś nie otrzymałem zamówionego towaru!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Pana zamówienie czeka na Pana odbiór w urzędzie pocztowym, który Pan wybrał podczas składania zamówienia.

Zweryfikowany zakup

26.03.2013 08:36
negatywna

przesyłka przyszła 2 dni robcze później.nie zwrócono opłaty za express.

Zweryfikowany zakup
Agnieszka Chwoszczyńska
20.03.2013 08:13
negatywna

Przebarwienia na nóżkach , beznadzieja nie zgodne ze zdjęciem!!!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

jeżeli produkt jest wadliwy trzeba złożyć reklamację jak dotąd nóżki te były bardzo dobrej jakości i nie było na nie reklamacji

Zweryfikowany zakup
Grzegorz
12.03.2013 17:51
negatywna

Data złożenia zamówienia 01.03.2013. Data wysyłki 06.03.2013. A reklamują 24h. Smiechu warte.

Odpowiedź sprzedawcy:

Złożył Pan zamówienie 01.03.2013. Potwierdził je Pan 03.03.2013 (tj. niedziela) po godzinie 20.00. Przy produkcie który Pan zamówił jest informacja 'Wysyłka w 48h'. 48h od potwierdzenia minęło we wtorek o 20:00, dlatego przesyłka została wysłana w środę. W większości przypadków takie zamówienia udaje nam się wysłać szybciej, dlatego przepraszamy jeśli otrzymał Pan przesyłkę z "opóźnieniem".

Zweryfikowany zakup
stanislaw
06.03.2013 16:35
negatywna

Wszystko było by w porządku gdyby zamówienie doszło w terminie.

Zweryfikowany zakup
tadek.meble
04.03.2013 08:26
negatywna

Uchwyty, które zamówiłam są innego koloru jaki chciałam, choć na fakturze widnieje kolor prawidłowy.Do tego rozmiar się też nie zgadza, zamawiałam większe.Ogólnie jestem bardzo niezadowolona.Pozdrawiam.

Zweryfikowany zakup
kamciaa713
26.02.2013 19:44
negatywna

w opisie przedmiotu czas realizacji 2 dni a okazało się że tydzień oczekiwania i to nie z winy Poczty Polskiej tylko niestety Firmy Akcesoria meble.... Na pyt co było powodem nie wywiązania się z opisu realizacji przesyłki Odp była "Wina jest jednoznaczna ze strony firmy, ktoś po prostu zapomniał wysłać" Tak więc Ocena jest negatywna... Pozdrawiam i nie polecam!! brak profesjonalizmu podejścia do klienta

Zweryfikowany zakup
Krzysiek
21.02.2013 18:08
negatywna

5 uchwytów na 8 zamówionych dotarło do mnie uszkodzonych. Złożyłem reklamację jak do tej pory cisza

Zweryfikowany zakup
pawelgorecki
11.02.2013 11:09
negatywna

Płacę za dostawę w dwa dni a przychodzi po czterech

Odpowiedź sprzedawcy:

klient nie przeczytał że wysyłka jest w dwa dni anie dostawa co jest jasno opisane przy produkcie

Zweryfikowany zakup
Tomasz Tyde
08.02.2013 19:15
negatywna

Produkt niezgodny z opisem, wykonany z innego materiału.

Odpowiedź sprzedawcy:

Opis produktu jest pobrany od producenta i taki u nas na sklepie jest umieszczony. Sprzedajemy go już dośc długo i do tej pory nie mieliśmy o nim negatywnej opinii.

Zweryfikowany zakup
Jakub Jasiewicz
07.02.2013 18:53
negatywna

zamówiłem , czekam i -śledzę przesyłkę-czekam i czekam ponad dwa tygodnie-teraz status że przesyłkę odebrano -fikcja !!!--to jakaś kpina --żadnej przesyłki nie było i nic nie otrzymałem ---widocznie firma nie szanuje klienta który zamawia za 30 zł ---zdecydowanie nie polecam !!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

zamówienie zostało wysłane w terminie i czeka obecnie na poczcie aż klient odbierze przesyłkę

Zweryfikowany zakup
Witold R
31.01.2013 08:13
negatywna

Jakość obsługi bardzo dobra .Jeden arkusz sklejki wygięty w obu kierunkach , drugi arkusz wygięty w jednym kierunku .Zamawiane arkusze 18 mm, rzeczywista grubość ok. 15-16 mm

Zweryfikowany zakup
Wojciech Babiński
29.01.2013 08:06
negatywna

Nieuzasadnione długi czas realizacji, brak lub niezbyt pomocne odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia, produkt odbiega kolorystyka od tego co jest na zdjęciu na stronie.

Odpowiedź sprzedawcy:

zamówienie zostało wysłane w terminie w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia o czym klient został poinformowany w momencie złożenia zamówienia, na zdjęciu gałka jest chromowa ale w opisie jest informacja że uchwyt jest w wykonaniu matowym

Zweryfikowany zakup
Jan
26.01.2013 18:04
negatywna

Paczkę otrzymałem nikompletną,brakowało jednej pozycji, która była w faktórze i była zapłacona.Po mojej interwencji otrzymałem wiadomośc że otrzymam zaległą pozycję, i do tej pory tj.zbliżają się dwa tygodnie nic się nie dzieje.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo Pana przepraszamy za zaistniałą sytuację. W dniu dzisiejszym wysyłamy Panu zaległą pozycję z Pana zamówienia.

Zweryfikowany zakup
janstolarz
22.01.2013 15:51
negatywna

zamówienie nie zrealizowane planowo!!! brak kontaktu ze strony sklepu!! Zamówienie zrealizowano dopiero po interwęcji telefonicznej!!! ostrzegam przed korzystaniem z tego sklepu!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Pana zamówienie nie zostało wysłane w terminie potwierdzonym przy składaniu zamówienia, gdyż nie opłacił Pan całościowo zamówienia. Dopiero po zaksięgowaniu drugiej płatności, Pana zamówienie zostało skierowane do wysyłki. Przy każdorazowej zmianie statusu zamówienia był Pan o tym informowany.

Zweryfikowany zakup
Tomasz Pawiński
18.01.2013 08:36
negatywna

Brak należytej staranności przy kompletowaniu zamówienia. Zamówione uchwyty zgodne z zamówieniem, natomiast braki śrub mocujących do kilku uchwytów, a przysłane śruby w różnych rozmiarach - M4x22 (standardowy rozmiar) oraz M4x25 (zbyt długie do większości frontów, także do moich), mimo że wszystkie te śruby przysłany niby do tego samego modelu uchwytów. Konieczność dokupienia brakujących śrub lub wezwanie sklep do uzupełnienie braków. Ja wybrałem szybszą opcję, czyli dokupienie śrub w innym sklepie (stacjonarnym), ale generuje to dodatkowy (mimo, że niewielki) koszt. Na przyszłość polecam większą uwagę przy kompletowaniu zamówienia.

Zweryfikowany zakup
kapitan
11.01.2013 11:20
negatywna

Produkt miniaturowy niezgodny z opisem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Produkt, który Pan zakupiła jest zgodny z opisem i jest w nim również zamieszczona informacja do jakiego innego produktu tego producenta on pasuje.

Zweryfikowany zakup
hl
28.12.2012 20:10
negatywna

NEGATYWNA OCENA ZA TERMIN REALIZCJI I NIEPROFESJONALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA,dopiero w końcowej fazie po kilku interwencjach zamówienie przejęła inna osoba,która doprowadziła transakcję do końca, ponad miesiąc to nie 7 dni,wystawiam z przykrością ocenę negatywną

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani opóźnienie w dostawie było spowodowane opóźnieniem dostawy od producenta. Oczywiście całą winę bierzemy na siebie za co Panią bardzo przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
była klientka
28.12.2012 17:17
negatywna

Przesyłka została skradziona kurierowi. Po tej informacji Akcesoria meble.pl nie wysłały nowej paczki z zamówionym towarem. Forma płatności przy odbiorze.

Zweryfikowany zakup
Mirek
27.12.2012 09:54
Odbieraj za darmo