0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

W otrzymanej przesyłce brakowało kilku produktów, które zamówiłem, po ponad dwóch tygodniach, mimo upomnień nie otrzymałem ich. Ponieważ zapłaciłem z góry za te produkty, śmiało mogę napisać że zostałem oszukany.

Odpowiedź sprzedawcy:

Po otrzymanej od Pana informacji o braku w zamówieniu, towar jeszcze w tym samym dniu został wysłany pod wskazany przez Pana adres. Niestety po kilku dniach przesyłka wróciła do nas z adnotacją braku odbiorcy pod wskazanym adresem. To zdarzenie zostało Panu zgłoszone i niestety nie dostaliśmy informacji zwrotnej od Pana.

Zweryfikowany zakup
duchimrok
15.04.2011 22:22
negatywna

Dzwoniąc do firmy chciałem się upewnić , że uchwyty Uchwyt UP19 Mosiądz antyczny, Porcelana MLK- są matowe, takie patynowane jak np. UP03 bo zdjęcie może być mylące. Pani mnie zapewniała że są matowe a jak przyszły to okazały się złote świecące jak moja obrączka.Trudno mamy montaż kuchni i dupa blada. Przykro mi bo chceliśmy inne, szkoda tego czasu przed komputerem i nużącego wuboru. Zamówienie zostało zrealizowane szyko i bez większych problemów szybko towar znalazł się u nas. TYLE ;-(

Odpowiedź sprzedawcy:

Podczas rozmowy telefonicznej odpowiedź była następująca że uchwyt jest taki jak na zdjęciu na pewno nie jest złoty tylko postarzany złoty a uchwyt UP03 i UP19 różnią się wykończeniem ponieważ uchwyt Up03 jest w wykończeniu oznaczonym przez producenta antique english a uchwyt UP19 jest w wykończeniu mosiądz antyczny. Jednakże zawsze jeżeli towar nie spełnia oczekiwań klienta kupując przez internet jest możliwość zwrotu w ciągu 10 dni od otrzymania towaru.

Zweryfikowany zakup
s.rozmus
24.03.2011 10:19
negatywna

Negatyw nie jest dla sklepu a dla towaru. Jakość wykonania uchwytów pozostawia wiele do życzenia ;-/ mnóstwo rys i niedokładne wykonanie. zamontować i nie używać. Duży minus dla GAMET'a.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zawsze jeżeli towar nie spełnia oczekiwań klienta kupując przez internet jest możliwość zwrotu w ciągu 10 dni od otrzymania towaru.

Zweryfikowany zakup
piapia
25.02.2011 09:09
negatywna

Zamiast opisanej w pozycji numer 2 (i zamówionej przeze mnie) : Prowadnicy TANDEM BLUMOTION 550H dł.40cm Częściowy Wysuw Blum Kod: BLU550H4000B otrzymałem zwykły tandem bez blumotion o symbolu: BLU550H4000.03.R+L Za cenę tej pierwszej. 31.01.2011 została złożona reklamacja, na którą odpowiedzi brak.

Odpowiedź sprzedawcy:

Rzeczywiście przyjęliśmy zgłoszenie reklamacyjne od Pana, natomiast do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy przesyłki z reklamowanym towarem. Jeżeli nastąpi pomyłka w trakcie pakowania po otrzymaniu zwrotu natychmiast wysyłamy właściwy towar i zwracamy koszt przesyłki reklamacyjnej. Bez zwrotu towaru rozpatrzenie reklamacji nie jest możliwe.

Zweryfikowany zakup
kontakt
18.02.2011 14:16
negatywna

Do dziś, a jest niedziela 13.II.2011. nie ma nawet śladu awiza. Mam już szafy i nie mogę się doczekać uchwytów. Z tego powodu zamierzam dołożyć złotówki, aby kolejne moje zamówienie już opłacone, a oczekujące na uzupełnienie stanów magazynowych, zostało zrealizowane za pośrednictwem, kuriera zamiast naśladującej żółwia Poczty Polskiej.

Odpowiedź sprzedawcy:

W dniu 04.02.2011 zostało wysłane zamówienie od nas za pośrednictwem Poczty Polskiej zgodnie z Pana wyborem przy składaniu zamówienia. Trzy dni później. tj. 07.02.2011 przesyłka była awizowana. W ramach przyspieszenia dostarczenia paczki proponujemy również opcję Paczkomaty. Jest ona tańsza a zarazem termin realizacji zamówienia to 24h.

Zweryfikowany zakup
mlokos.gpl
13.02.2011 20:02
negatywna

Wszystko w jak najlepszym porządku, gorąco polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

W związku z tym, nie rozumiemy dlaczego negatywny komentarz.

Zweryfikowany zakup
agaorzech
29.12.2010 11:50
negatywna

Realizacja zamówienia trwała bardzo długo, kurier nie zapowiedział swojego przyjazdu, dotarł bardzo późno dlatego zostawił zamówienie u sąsiadki. To, co otrzymałam jest zgodne ze złożonym zamówieniem. Nie jestem zadowolona z obsługi. Towar jest ok.

Odpowiedź sprzedawcy:

W dniu składania zamówienia, towar wybrany przez Panią był pod zamówienie u producenta, co było widoczne na samym produkcie (termin realizacji 14 dni) jak też w samym zamówieniu. Zamówienie zostało zrealizowane w terminie. W opcji wyboru rodzaju dostawy, Pani wybrała Pocztę Polską, a nie tak jak Pani pisze Kurier. Z naszej strony zamówiene zostało prawidłowo zrealizowane.

Zweryfikowany zakup
lesmiracles
08.12.2010 20:56
negatywna

po 5 dniach nie dostałam towaru pomimo że zostałam poinformowana że zamówienie zostało zrealizowane. Może to z powodu pogody ale firma nie ma potwierdzenia ode mnie że towar dotarł więc nie powinna informować że zrealizowano zamówienie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Złożyła Pani zamówienie w piątek wieczorem 26-11-10. W poniedziałek 29-11-10 otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie i wysłaliśmy towar Pocztą Polską zgodnie z wybraną przez Panią formą wysyłki. 02-12-10 przesyłka dotarła do oddziału Poczty w Pani mieście. 03-12 systemowo został zmieniony status Pani zamówienia na "zrealizowane" . Listonosz dwukrotnie próbował doręczyć przesyłkę 2 i 3 grudnia. Czy naprawdę uważa Pani że mogliśmy się bardziej postarać? pozdrawiamy

Zweryfikowany zakup
ag_ik
04.12.2010 09:53
negatywna

- po tygodniu czekania musiałam wykonać telefon żeby się dowiedzieć, iż towaru nie opłaciłam ( mimo zrealizowanego przelewu w dniu zamówienia) - po otrzymaniu towaru okazało się że kolor jest zupełnie inny niż na wzorniku w internecie a nawet jego nazwa nie jest precyzyjna, gdyż państwo ze sklepu zapomnieli dodać przed wenge "jasna" co zdecydowanie zmienia postać rzeczy - próba zwrotu i odstąpienia od umowy zgodnie z prawem nie została uznana mimo, iż pisak spełniał kryteria do reklamacji ze względu na niezgodność z zamówieniem (podniesiono zarzut iż pisak był przeze mnie użyty) a chciałam jedynie zaoszczędzić na czasie obu stron umowy Reasumując nie jestem osoba konfliktową z natury, ale przebieg tej transakcji pozostawia wiele do życzenia

Zweryfikowany zakup
tusias
22.11.2010 09:09
negatywna

W zestawie z zawiasami nie otrzymałem krótkich śrub do przykręcenia zestawu mocującego do dzwiczek - dostałem tylko długie (4cm) - takimi musiałbym przewiercić dzwiczki na wylot...

Odpowiedź sprzedawcy:

Niesprawiedliwy komentarz. Pomijając fakt, że nie dotyczy naszej obsługi tylko produktu, to dodatkowo wkręty dołączone były do podnośnika , a nie do mocowań frontu. Wkręty, gwoździki, śrubokręty itp kupuje się samodzielnie.

Zweryfikowany zakup
wiaranowski.j
06.11.2010 11:45
negatywna

Mam zastrzeżenia co do estetyczności wykonania uchwytów na każdym z nich można sie dopatrzeć tak zwanych obitych rogów zamówiłam uchwyty koloru chrom satynowy i mam czarne kropki na nich nie wyglada to za dobrze:(

Odpowiedź sprzedawcy:

Poprosiliśmy klientkę o zwrot towaru celem rozpatrzenia reklamacji. Nadal czekamy.

Zweryfikowany zakup
marta.on
25.10.2010 08:47
negatywna

tragiczna realizacja, dwukrotnie wysylane zamowienia, braki zarowno asortymentowe, jak i braki srubek, tzn produkty niekompletne. Po rozmowie telefonicznej w czasie ktorej mowilam o 2 szt brakow - do dzis pani po drugiej stronie zamilkla...:-( ODRADZAM!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Fakt popełniliśmy błąd w wysyłce towaru, ale przecież natychmiast po zgłoszeniu przez Panią reklamacji wysłaliśmy Pani właściwy towar kurierem. Reklamację składała Pani pisemnie i nie ma w jej treści informacji o braku 2szt. Nie negujemy, że mogła Pani informować nas dodatkowo telefonicznie, ale właśnie po to aby unikać takich sytuacji wdrożyliśmy formę pisemną, a nie telefoniczną, składania reklamacji. W kwestii śrubek, producent nie dodaje ich do uchwytów.

Zweryfikowany zakup
js3344
12.10.2010 22:30
negatywna

z zamówionych i zapłaconych 5 szt Airtic - Hamulec Pneumatyczny + Adapter przyszły tylko 3. Niby to tylko kilka złotych ale już tutaj raczej nie będę kupował

Odpowiedź sprzedawcy:

O braku 2 kpl Airticów dowiedzieliśmy się z treści komentarza, miesiąc po zrealizowaniu zamówienia. Brakujący towar został natychmiast dosłany. Przykro nam za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
wojciechlaszuk
08.10.2010 11:37
negatywna

Wg. mnie zamówienie nie zostało zrealizowane. Zamówiłem 2 opakowania złączy po 12 szt. a otrzymałem 2 sztuki. Po telefonie do firmy zapewniano mnie, że braki zostaną natychmiast dosłane. Do dzisiaj nic nie otrzymałem poza mailem, który to poinformował mnie że transakcja została zakończona. Dziękuję serdecznie za taką współpracę.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zgodnie z ustaleniami w rozmowie telefonicznej z dn.16.09.2010, czyli dnia zgłoszenia reklamacji, brakujące elementy zostały natychmiast wysłane. Dlatego też zmieniliśmy status zamówienia na zrealizowane.

Zweryfikowany zakup
wilczunio
20.09.2010 13:33
negatywna

Zamek nie nadaje się do montażu, gdyż nie ma w komplecie części, w którą ten zamek mógłby się zamykać, poszukuję takiej części i nigdzie nie mogę znaleźć. Zamawiając przez internet miałam mieć problem z głowy, a mam jeszcze większy bo jeżdżę po sklepach metalowych i szukam do niego części. Jeśli chodzi o dostawę to czas oczekiwania moim zdaniem jest zbyt długi.

Zweryfikowany zakup
azaremska
27.07.2010 09:21
negatywna

Dostarczone produkty nie zgadzały się z zamówieniem.

Zweryfikowany zakup
tomtrzeci
16.04.2010 19:49
negatywna

zamówienie złożyłam i opłaciłam 17stego lutego. 9 marca jeszcze transakcja nie została zrealizowana. Troszkę długo, prawda?

Zweryfikowany zakup
dorota-ke
09.03.2010 11:00
negatywna

Towar który dotarł niezgodny ze złozonym zamówieniem. Zmowiono uchwyty 128mmm a dotarły 230mm

Zweryfikowany zakup
anak21
26.02.2010 15:33
negatywna

Witam Uchwyty o nr Reling RE01 ZnAl Nikiel Szczotkowany Rozstaw 128 mm >Kod: GAM15RE01-0128-G0007- zupełnie inne niż w katalogu, zdjęcie przedstawia całkiem inny uchwyt.

Zweryfikowany zakup
grzesio_maly
25.11.2009 11:32
moderowana

Witam, uchwyt firmy Schwinn, który u Państwa zamówiłam jest bardzo ładny,ale otrzymałam wyjątkowo wybrakowany egzemplarz. Środek uchwytu jest niedoszlifowany i wyszczerbiony. Wygląda, jakby chrom którym jest pokryty miałby zaraz odejść.Parę dni temu oglądałam taki sam uchwyt w hurtowni Akcess w Siemianowicach Śl. i wiem ,że powinien być gładki i dobrze wykończony.Szkoda,że nie zwróciłam na to uwagi zaraz po dostarczeniu przez kuriera. Z drugiej strony nie powinni Państwo przesyłac klientom produktów wybrakowanych lub III gatunku . Pozdrawiam Beata Jelen

Moderacja:

W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy a produktu, została uruchomiona procedura reklamacji wadliwego towaru.

Zweryfikowany zakup
pinka1
12.10.2009 09:43
Odbieraj za darmo